fredag 31 maj 2013

Trötthet

Igår kväll tog jag och sambon en lång tur med våra longboards. Vi sparkade iväg till backen vid Mjölkuddsberget eftersom den är optimal att åka bräda nerför, vi svängde förbi Max för att inhandla varsin lyxshake och så tog vi svängen förbi de svindyra villorna som är till salu på Östermalm. Man måste väl få sukta lite efter sånt som man inte har råd med?
Det var helt otroligt trevligt att åka omkring i högsommarvärmen och bara njuta av kvällen. Det behövdes efter den intensiva arbetsdagen jag hade igår.




Idag har jag varit på Lillan hela dagen. Mina musikalelever har visat upp sitt mästerverk för hela skolan samt för föräldrarna nu på kvällen. Det har varit en trevlig men otroligt varm dag.

Nu ska jag gå och lägga mig. Kan tyckas vara tidigt för en fredagkväll, men då jag sov som en kratta i natt så behöver jag sömn. Jag är helt slut! Jag vet att det är stress på jobbet som gör att jag sover dåligt, så jag försöker koppla bort det så mycket som möjligt när jag är hemma, vilket är lättare sagt än gjort.

//

Inga kommentarer: