söndag 2 juni 2013

Lugn helg

Igår spenderade vi dagen på stan. Johan sprang en orienteringstävling på förmiddagen så då passade jag på att bara strosa i affärer och möta upp Mats i Stadsparken där det serverades 75 meter tårta för att fira att vi blir 75 000 Lulebor i år. Sen mötte Johan upp oss och vi gick och åt lunch. Fick även lite shoppande gjort. Nya skor och en långkjol blev resultatet. Det var länge sedan jag hade möjlighet att shoppa, så det var trevligt att kunna köpa det jag verkligen ville ha.

På kvällen gick jag på bio med Magnus och såg Fast and Furious 6. Den var riktigt bra. Det hände något hela tiden och den var helt enkelt som en Fast and Furious ska vara...

Idag ska jag försöka skriva klart en reflektion som ska in till min chef och så ska vi göra ett lyssningstest uppe på universitetet för att hjälpa Magnus.

En del av den 75 meter långa tårtan

//

1 kommentar:

Mamma sa...

Låter som en ganska avkopplande helg. Jag har också fått lite avkoppling, önskar att det varit mer bara.