söndag 5 maj 2013

Livet

Idag tog vi på oss vandringkläder och cyklade iväg till Porsön för att vara med på skallgången som anordnats för att hitta Jonathan som varit försvunnen i tre veckor. Det var mäktigt att se hur 300 personer samlats för att hjälpa familjen i denna hemska situation.
Tyvärr slutade det hela tragiskt då han påträffades död. Jag är glad att historien fått ett slut, men så otroligt hemskt att det slutade på detta sätt. Mina tankar går till familjen.



Man blir påmind om hur livet går olika banor och hur snabbt livet kan vända. Jag försöker tänka positivt och njuta av det jag har.
Johan och jag cyklade upp till Mjölkuddsberget efteråt för att njuta av varandras sällskap, äta matsäck och få smälta intrycken.





//


3 kommentarer:

Mamma sa...

Många kramar till er. Tack för att ni finns.

Åsa sa...

Kram till dig också älskade mamma!

Liv sa...

Usch så obehagligt.. Stort av er att hjälpa till!