måndag 27 maj 2013

Sommarmys

Fredag - Johan fick till slut med mig ut på backträning upp och ner för Ormberget. Jag orkade fem vändor samtidigt som Johan sprang nio... Well, well, jag försöker vara stolt över att jag faktiskt gjorde det i alla fall.
Vädret var helt underbart och man riktigt njöt av utsikten från toppen (när man inte höll på att dö av utmatting).



Lördag - frisörbesök, shopping på stan, såg på Stadsmaran, for ut på Storheden. På kvällen tog vi brädorna och rullade ut till Isbrytarna för att njuta lite extra av att det börjar närma sig sommaren.





Söndag - Vi for iväg för att fixa de ärenden vi missat på lördagen (ett hett tips är att aldrig åka till en blomstermarknad på morsdag). Vå åkte även iväg på husvisning, tyvärr hade husets pris redan stigit rejält... Efter det åkte vi till Hertsöträsk och bara hängde. Fick de första hundra myggbetten för året, åt körsbär, hallon och funderade över livet.




Veckan kommer att bestå av stenhårt jobbande. Jag ser inte hur detta ska gå, men det gör det nog.

//

2 kommentarer:

Annika sa...

Vilka härliga bilder och fin du är i håret, riktig sommarbild nr5.

Mamma sa...

Snygging. Så fina bilder, kunde tänka mej att få en kopia. Finns det inget hus nära bryggan ni sitter på? ;)