fredag 3 maj 2013

Bröllopsplaner

Det var skönt att ha en ledig dag mitt i veckan. Att jobba två dagar, vara ledig en och sedan jobba två dagar till gör att veckan känns väldigt kort. Det kändes inte som tidigare då jag var arbetslös tisdag och onsdag. Antagligen eftersom Johan var ledig tillsammans med mig (i alla fall på eftermiddagen, han jobbade lite på förmiddagen). Vi åt lunch på stan, tittade på demonstrationståget och tog det allmänt lugnt. Bra dag helt enkelt.

Igår kväll slipade vi på planerna inför Anna Carin och Andreas bröllop. Bara en månad kvar nu, så det är dags att se till att vi har något att säga och göra. Det är så kul att planera toastning tillsammans med Johan som nästan kan kallas expert då han har toastat ganska många sittningar på den gamla goda studietiden. Idag ska jag hämta ut min klänning från posten och håller tummarna för att den passar. Men först är det dags för lite jobb. Håll tummarna för att den svaga huvudvärken jag känner inte utvecklas till något värre.


//

Inga kommentarer: