tisdag 30 april 2013

Prima ballerina

I helgen var vi ner till Johans föräldrar i Skellefte. Vi passade på att byta till sommardäck (våra däck förvaras hos dem eftersom vi inte har plats för dem) och så städades hon både inuti och utanpå.
Kändes dock lite sådär att stå och kämpa med att göra henne så vit, skinande och ren som hon bara kan bli för att sedan köra hem i hagel och regn. Vädret idag (regn) har inte heller hjälpt så mycket. När jag lämnade henne i garagen idag så var hon nästan lika smutsig som innan vi for till Skellefte. Man blir ju lite ledsen i ögat om man säger så....

Här håller Johan på att skruva loss vinterkängorna. Sommarsandalerna passade riktigt bra på henne om jag får säga det själv.


Idag har jag strängat om en himla massa gitarrer (det märks på en skola om det inte har jobbat en musiklärare där på länge) samt kämpat med hemsidan igen. Det gick i alla fall en aning bättre idag än förra tisdagen. 

Jag klädde mig i min ballerinaklänning dagen till ära, det är ju ändå Valborg!


Nu ska jag dra av mig nyss nämnda ballerinaklänning till fördel för något mer passande för utevistelse vid majbrasa. Ska se om jag har någon regntät skoteroverall...

//

Inga kommentarer: