torsdag 4 april 2013

Påsklov

Har börjat känna lite böloggpanik eftersom jag inte bloggat på så länge. Det blir liksom ännu jobbigare att komma igång ju längre man väntat eftersom det är så mycket man vill uppdatera. Tänkte därför skriva ännu ett bild-inlägg nu och hoppas att jag är duktigare att uppdatera regelbundet fortsättningsvis. Blir så mycket enklare att blogga då.


 Johan och jag for till Galtis en helg för att umgås med Johans föräldrar och åka lite skidor.
 Vi hade rätt så bra väder
 Johan hoppade högt och snyggt - mina hopp var varken snygga eller höga
 Sen for jag hem till Njutånger och fyllde år. Fick fin tårta.
 Var iväg och träffade ny bebis. Henne kommer jag och Joar få träffa imorgon också.
 Var ut på isen vilket verkar vara obligatoriskt under påskhelgen.

 Pojkarna och jag har byggt lego...
 ...varit på bio (Croodarna med den äldste)...
...och idag var vi på Buspalatset.

Ikväll ska jag till Freddan för en hyrfilms-hämtmat-vin-kväll. En helt vanlig fast ovanlig torsdag!

//

Inga kommentarer: