måndag 28 november 2011

Vandringspartner

Låt mig presentera min nya vandringspartner: Haglöfs OXO Q 60. Jag gillar den skarpt. Dels är den fin att se på, dels är det skön att ha på ryggen. För att inte tala om alla fiffiga funktioner som finns på den. Den har ett inbyggt regnskydd i en ficka i botten, den har en dragkedja på framstycket som gör att man kan öppna den som en bag = man kommer åt det som ligger i botten lika bra som det som ligger högst upp i ryggsäcken, det finns en massa bra spännen och så en massa bra fack såklart. Ett hett tips om du ska köpa vandringsryggsäck är att köpa en som är gjord för dig. En dam-ryggsäck sitter tusen gånger bättre på mig än en herr-ryggsäck.


Nu ser säcken lite trött ut eftersom jag inte orkade packa den med en massa saker bara för en bild, men visst är den ändå ganska fin?

/Tösen

Inga kommentarer: