lördag 26 november 2011

Utmaning

Jag har fått en award/utmaning av FinaLina

Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen hör eller ser mig... dansar jag som tusan i köket/vardagsrummet (fast jag kan tänka mig att ett antal gäster på Stadshotellet sett det hela)
2. Jag går aldrig hemifrån utan... ett par skor på fötterna. Är nog inget annat jag aldrig glömmer.
3. Min blogg heter som den gör för att... jag är en fröken på två vis, dels är jag inte gift än och dels är det ju mitt yrke.
4. Om jag vågade skulle jag... testa att hoppa bigjump.
5. Om 10 år kommer jag att... jobba på en skola där jag stormtrivs och har elever som gillar mig (av samma anledning som Linas elever gillar henne). Jag kommer även att ha några barn och bo i ett hus tillsammans med dem och Johan.


Så, det där med att skicka vidare... Jag har inte så många bloggvänner som skulle uppskatta det. Men det får bli Lania och Sanna. Det får räcka.

Inga kommentarer: