lördag 19 november 2011

Happis över dagen

Idag har vi varit en sväng till Haparanda. Johans föräldrar har lämnat bilen här i en vecka och vi utnyttjade det genom att ta vårt pick och pack och for norrut. Danne följde med och vi hade en mycket trevlig dag i väldigt kalla Haparanda.
Gissa vad som lockade mest?


De flesta åker upp för att gå på Ikea och visst, ni ser ju en Ikea-kasse i bakgrunden, men vi trivs nog mest inne på Haglöfs outlet. Inne på Naturkompaniets outlet köpte jag en tröja som jag hittade förra gången vi var upp. Har ångrat att jag inte köpte den, så nu slog jag till. Det blev två tröjor till på Haglöfs plus en jacka till Annsofi. Jag är mycket nöjd. Det blev till och med fina julgranskulor från Ikea. Kan det bli bättre?

Nu ska jag snart möta upp min kollega för att se Twilight. En bra ledig dag.

//

2 kommentarer:

syster fia sa...

Bloggtorka? :-(

Mamma sa...

Hallå var är du????????