onsdag 2 november 2011

Lov-vecka

Den här veckan är det skollov. I och med att vi inte har några lektioner har vi kunnat spendera två dagar på en liten kurs. Jag vet inte riktigt om det gav så mycket, men men. Nu är det slut i alla fall.
Idag är jag helt ledig. Har därför bokat in sådana trevliga saker som läkarbesök och tandläkarbesök. Men så snart det är avklarat ska jag träffa Anna Carin och Kira för lunch, sen babysång. Man passar väl på att träffa ett gäng bebisar när man får chansen?

Imorgon måste jag trots allt till jobbet. Har omdömen kvar att skriva plus att jag ligger hopplöst efter när det gäller planering. Risken finns att jag måste fortsätta jobba så mycket som jag gör nu (ca 130%) ett tag till så jag måste se till att få en massa planering klart innan eleverna kommer tillbaka.

Helgen är uppdelad. En dag ledigt (bad på Nordpoolen!) och en dag jobb på Intersport. Alla ni som har ett normalt arbetsschema, var glad för det...

Så här fin utsikt hade jag och min kollega Åsa på luncherna under kursdagarna då vi gick ut en sväng för frisk luft.


//

Inga kommentarer: