onsdag 9 november 2011

Overkill?

Igår var jag lite vild och galen och slank in på ett pass pump efter dans-aerobicen. Två pass på rad alltså. Inga större problem dock. Kände mig lite slö i benen under utfallen, men dels så är utfallen det jag alltid har jobbigast med, dels så hade jag ju träningsvärk från söndagens pump. Så jag bet ihop och klarade det hela ganska bra.
Så idag blev jag lite sugen på aerobic efter en stressig dag på jobbet (finns det någon annan sorts dag på jobbet?) så jag drog till gymmet ikväll också. Det var kanske inte den bästa idé jag haft. Rumpan gjorde ont redan innan och när tränaren uppmanar alla att böja ordentligt på benen, krypa ihop som en liten boll för att sedan studsa upp och en massa annat trams, ja då gnisslade jag tänder minsann.
Sablar vad det var jobbigt. Nu känns benen stela som pinnar och jag är glad att jag inte ska cykla till jobbet imorgon (min kollega kommer och hämtar upp mig eftersom vi ska fara in till stan tillsammans efter jobbet också). Dock är tanken att jag ska träna boxning imorgon. Har till och med råkat säga det till en annan kollega som också ska dit. Alltså har jag press på mig att faktiskt gå dit också. Det kommer bli kämpigt känner jag...

Så, det händer inte mycket mer i mitt liv för tillfället. Jobbar som bara den och tränar lite däremellan. Vill det sig riktigt illa kommer jag bli en sån där som inte klarar sig utan träning. Hemska tanke!

//And I'll show you

Inga kommentarer: