onsdag 31 augusti 2011

Möhippa

En annan anledning till att jag inte bloggat så mycket den senaste tiden är att jag varit lite hemlig. Efter jag varit i Åre fick Joel köra hem mig och väl hemma var jag tvungen att hålla mig gömd för min storasyster. Jag ville nämligen inte att hon skulle ana vad vi planerade för henne.
På lördag morgon blev hon upphämtad och förd till sin alldeles egna möhippa. Vi åt frukost uppe på Köpmanberget, vi gick tipsrunda vi åkte flotte, vi kämpade i en femkamp, vi åkte båt till Ön, vi njöt av lyskvällen och vi hade det otroligt trevligt. Jag tror vi lyckades överraska henne en del i alla fall.

Tyvärr inkluderade vi lite båtstrul, sjönöd bland bryggorna och sånt som inte är lika kul, men det är inte det man kommer komma ihåg främst.

Bäst var nog att Systers extrasyster från Hufvudstaden kom upp och överraskade henne.

Jag och mina systrar:



//Going to the chapel and we're...

Inga kommentarer: