tisdag 23 augusti 2011

Östersund

Idag har vi gjort Östersund. Vi gick in i friluftsbutiker och drömde oss bort. Letade prylar till en bebis-present och fixade prylar till Joels lägenhet. När vi ändå är inne på ämnet kan jag berätta att Joels lägenhet är supermysig. Jag förstår varför han trivs här...
På vägen tillbaka svängde vi förbi Lundhags fabriksbutik, jag fastnade lite för en tröja som var lika skön som min Houdini fast kostade bara hälften så mycket. Men eftersom Houdinitröjan är svindyr, så betyder det bara att Lundhagströjan var lite dyr. Lämnade kvar den i butiken och köpte en rosa vattenflaska istället. Bild på den kanske ni får en annan dag...
Efter shoppingen åkte vi och tittade på ett vattenfall:



Nu ska vi snart fara iväg igen. Jag och Joel ska sticka och fika hos en bebis och hennes föräldrar och syskon medan Johan kutar runt i skogen.

//Run, run, run if you wanna have fun, fun, fun

1 kommentar:

syster fia sa...

Gjort Östersund. Jahaja. Avis? Jag? Pfff...