tisdag 30 augusti 2011

Åreskutan

Ojoj, det har hänt en hel del sedan sist. Därför har jag inte haft tid att blogga. Men det lättaste sättet att få er med på rälsen igen är att berätta om vad som hänt i några olika inlägg. Det jag kan säga om nuet är att jag är tillbaka i Lule. Har jobbat på skolan idag. Känner att halsontet är på väg och funderar om jag redan fått baciller av skolstarten eller om min lillasyster lyckats smitta mig...

Men nu ska ni få se lite bilder från min vandring upp till Åreskutan. Jag gick hela vägen upp till toppen, sen var klockan lite för mycket för att jag skulle känna för att promenera ner igen, så jag tog kabinen ner. Det var jobbigt att gå, men jag är riktigt glad att jag gjorde det. Jag gör det gärna igen.


Den sista bilden är faktiskt från toppen av toppen. Det var toppen!

//Pop opp i topp opp!

Inga kommentarer: