måndag 22 augusti 2011

Norrut

Idag bär det av norrut. Dock inte hela vägen upp till Lule riktigt än. Det blir ett stopp i Åre först. I natt kom nämligen Johan och Joel upp hit. Johan har varit nere i Stockholm över helgen, men nu är han som sagt tillbaka och vi ska följa med Joel hem till honom i några dagar.

Helgen har jag spenderat ute på Ön. Jag har plockat bär, lekt med barnen, badat på Ön för första gången i år (riktigt dåligt) och haft en riktigt bra helg helt enkelt. Jag trivs ute till havs. Om jag kunde så skulle jag bosätta mig på en ö. Nu hoppas jag bara på att mor och far låter mig ta med mycket av de bär jag plockat under helgen. Vi har ju helt slut på lingon hemma, så vi har varit tvungna att köpa lingonsylt! Usch!

Well, allt jag kan göra nu är att vänta på att pojkarna ska vakna, eftersom de kom hit runt tvåtiden inatt, så lär det väl dröja lite...

//Baby got back

2 kommentarer:

Liv sa...

Och snart bär det av söderut igen! Jippi!

Åsa sa...

Jajjamen! Jag bara far och far!