onsdag 3 augusti 2011

Bad!

Jag har ett erkännande att göra. Jag har inte badat på hela sommaren, inte förrän idag. Jag mått lite dåligt över det. Jag är inte en badkruka direkt. Så idag på min lediga dag har jag rättat till felet. Har legat ute på udden i solen badat och helt enkelt njutit av sommaren. Det har inte varit alltför många sådana dagar så det gäller att ta vara på dem. Folk påstår att det har varit en fantastisk sommar här i Lule och vi har tydligen flest soltimmar, men på grund av att jag jobbat hela sommaren har jag inte riktigt känt av det. Men idag var helt okej.
På kvällen hade vi ett litet planeringsfika hos Andreas och AC. Vi ska ju ut i skärgården i helgen så vi planerade ihop vad vi ville äta och sånt. Mycket trevligt och underbart att få träffa barnen.




//Holy diver

Inga kommentarer: