söndag 27 februari 2011

Lagom

Vädret har inte fattat det där med lagom.
För någon dag sedan var det minus 20, idag var det runt nollan. Fattar inte vädret att vi vill ha runt fem-sju minus och strålande sol?
Ikväll har jag i alla fall avnjutit Melodifestival  tillsammans med Nils (i Göteborg) och Lania (i Hemsedal). Även far var med på ett hörn. Sablar vad roligt att Linda gick vidare. Jag gillar henne skarpt. Inte för att jag tror att den låten har någon chans i Eurovision, men jag tror ingen av våra låtar har nån chans där, så vi kan väl skicka en härlig person istället. Typ Linda, hon skulle ju bli gladast av dem alla.

Imorgon har jag och David en plan. Om vädret inte skulle vilja samarbeta har vi en plan B. Vi får väl se vad som händer.

Nyss började En riddares historia på tv... Jag som hade tänkt gå och sova.

//Som ingen vet

Inga kommentarer: