onsdag 16 februari 2011

Bättre

Idag är det bättre i munnen, men det känns fortfarande och så tror jag att det är lite svullet.
Det är 26 minus ute och så snöar det. Trodde inte att det var fysiskt möjligt att snöa när det är så kallt, men men. 26 minus är ju nästan varmt i alla fall. i helgen ska det tydligen komma värsta ryssvärmen. Bara runt 20 minus säger dom.

Har planerat in en lunch med fina människor uppe på Porsön, men bara för det så har ju klassen lektion idag och då får jag ju dåligt samvete för att jag inte äter lunch med dem. Jobbigt värre det där med samvete.

Jag har fått veta vad min favorit-Jonas ska ge mig i födelsedagspresent. Det blir en konsert i Umeå. Nice! Och några dagar innan min födelsedag så kommer finaste Joel upp med Hoffmaestro. Kan du förstå min lycka?! Så då ska jag försöka ta mig till Boden för att höra dem spela och så självklart träffa Joel så mycket det går innan han sticker igen.

Nu ska jag försöka gnaga i min en macka till frukost även om jag inte har den minsta lust att äta nåt. Min mage påstår dock att det är dags att stoppa i nåt i den, så jag blir väl så illa tvungen.

//Dig it?

2 kommentarer:

Jessica sa...

Menåh, vi fick ju ha jätteskojig lektion i en extra halvtimme idag :P pruttigt värre.

Åsa sa...

Jo, jag hörde det. Så jäkla irriterande när det blir så.