fredag 11 februari 2011

En ganska bra dag

Jag har lyckats stryka nästan allt på min lista. Det enda som är kvar är simningen. Fick nyss ett mail om att två klänningar jag beställt har kommit. Som jag har väntat! Klänningarna är till årets höjdpunkt och jag längtar verkligen efter att få prova och se hur de ser ut på riktigt. Men jag har bestämt mig för att jag inte får hämta ut dem förrän jag varit och simmat. Så nu blir det till att byta om snabbt och ta med min nya baddräkt till simhallen.

Jag gillar min outfit idag:



//If you want my love

5 kommentarer:

Jessica sa...

Åh fy, damen jag jobbar med vill att vi ska gå till badhuset.. Innebär alltså MOI i en baddräkt. USCH!!

Åsa sa...

Du ska se att du definitivt inte ser värst ut... De flesta kvinnor som simmar på Pontus...fyller ut baddräkten väl så att säga...

syster fia sa...

http://vintageous.com/ Klicka dit, dreggla och dö lite... Sörj sedan en smula över våra dåligt markerade midjor

Åsa sa...

Haha, det var nog denna mor pratade om idag :)

Lania sa...

Jag gillar dig!