tisdag 29 september 2009

Tanken var god

Men ack så fel...
Min plan för morgondagens förmiddag var som följer:
- Gymma en timme på morgonen
- Duscha
- Äta
- Sjunga och spela piano
För att sedan cykla iväg på praktik.
Men icke. Kom precis nyss på att jag ska till tandläkaren. Där rök hela min förmiddag, för tandläkartiden ligger precis mitt i. Hinner inte mycket före och inte mycket efter.
Järnspikar. Jag som tänkte börja ladda inför slalomsäsongen...

Lektionen gick bra idag. Trodde jag hade valt nån låt de skulle känna igen iaf, men icke... Det är nog bara att ge upp med att försöka hitta nåt "alla" har hört och jobba på att det inte ska vara några problem ändå.

//Get you anything my friend

6 kommentarer:

syster fia sa...

Vilken låt var det då?

Åsa sa...

Jag valde Stronger med Brittan, Down on the corner, Wake me up when september ends med Greenday och Hard Days Night.

jlindbergh sa...

Åh! Paramore - That's what you get eller My chemical romance - Dead! kanske kidsen hade gillat :D

Maja sa...

ja, dead! med my chemical romance gillar jag iaf :D

jlindbergh sa...

Måste ligga i släkten på nåt vis... :)

Åsa sa...

Ja, den är ju faktiskt rätt så bra ;)