tisdag 1 september 2009

Mysdag

Jag och Lania myste bort några timmar på stan.
Jättehärligt att bara sitta nere vid vattnet och prata om ditten och datten.
Väl hemma fastnade jag vid pusslet. Det är farligt att börja... Men det här är verkligen jättesvårt, så jag vet inte om jag orkar försöka lägga klart det.
Pratade med min älskade systerson ikväll också. Saknar pyret nåt så otroligt. Skönt med Skype så han inte glömmer bort sin gamla moster.
Lania och jag lånade bilen för lite storhandling nere på stan och när vi kom tillbaka insåg vi att ingen av oss ville spendera kvällen ensamma. Sagt och gjort, vi drog ihop en krocketmatch med hela gänget. Jag var ju som vanligt hejjarklack. Dom andra fick ta hand om letandet av klot i mörkret. När matchen var över låg vi och myste på filten fram till ungefär nyss.
En härlig mysig dag alltså.

Inför imorgon har vi planerat en liten utflykt. Ingen jätteoperation, men en liten promenix och kanske lite matsäck ska vi nog kunna dra ihop.
Sen har vi rep imorgon också. Kommer dock inte riktigt ihåg vilken tid det var...

//Lick it up

Inga kommentarer: