lördag 5 september 2009

Joel

Joel är här :)
Bara för en helg och egentligen bara för att köra ljud på spelningen vi hade igår.
Men va jag trivs att ha min favoritgranne på besök.
Han sov här inatt, så vi kunde prata om allt som hänt, händer och kommer att hända till sena sena natta. ust nu är han iväg och träffar andra vänner, men snart skall vi återförenas för att gå ner till Stina och äta mat. Hon är en liten pärla hon. Bjuder oss alla på mat.

Spelningen igår gick ganska bra. Tyvärr var det lite folk på kåren, men dom som var där hade roligt när vi spelade. Och så var det ju det där krånglet med Tingeling, men allt kan inte vara perfekt. Jag är glad så länge jag har mina vänner omkring mig och att stå på scen är ju aldrig fel.

//I'll catch a falling star

1 kommentar:

Syster Fia sa...

...put it in your pocket, never let it fade away....

F har inte lagt jourschemat för vintern ännu. Det ska vara klart till den 15:e, så vi får väl se hur det går med våra planer efter det.