torsdag 17 september 2009

Mätt & nöjd

Åt en supergod middag med fästmannen och svärföräldrarna.
Tyvärr så blev jag ju alldeles för mätt för att ens kunna tänka på att öva balance.
Får försöka klämma in det i morgondagens schema istället.

Nu har jag surfat efter födelsedagspresent till sagda fästman i över en timme. Har klickat hem en som jag verkligen hoppas att han gillar och vet vad nästa del i det hela ska bli.
Men det finns fler gossar som fyller år... Är inte klar än, men inspirationen har försvunnit så nu planerar jag att hitta nåt härligt lättsmält på nätet att titta på, lägga mig i soffan och ta det lugnt till fästmannen kommer hem från konserten han och svärföräldrarna är på.
Kanske borde klicka hem biljetter till andra konserter jag har tänkt gå på?
Bäst att göra det innan soffan.

Just det! Jag blev klar med PM:et supertidigt idag. Hittade en superb bok med en massa passande citat. Firade med en fika på stan med Stina och Jonas :) Handlade även en Abalone Dots-skiva och lite annat för billiga pengar (50% rea).

//My name is Jonas

Inga kommentarer: