fredag 12 oktober 2012

Kulturellt

Oktober blir verkligen kulturmånad för mig och sambon.
Ikväll ska vi på Norrbottensteatern och titta på revy, sen har vi bokat in att vi ska gå och se Umbilical Brothers plus att jag idag fixade biljetter till Glada Hudikteatern in consert.
Vi brukar ofta prata om att vi borde gå på mer kulturevenemang, särskilt eftersom vi bor så centralt och har så nära till det mesta. Den här månaden känns det som att vi lyckas. Dyrt blir det, men förhoppningsvis blir det trevligt också.


Här är ett klipp på Umbilical Brothers. Dålig kvalité, men roligt...





Drog ju ut en tand idag. Det gick faktiskt ganska bra. Kan ju rekommendera lugnande. Jag trodde inte att det gjorde så stor skillnad för det kändes inte som så, men när jag tänker tillbaka på hela besöket så är minnena väldigt suddiga. Jag behövde verkligen anstränga mig för att komma ihåg vad jag pratat med Johan om på vägen hem.
Jag har i alla fall inte alls haft lika ont eller haft en lika jobbig dag som efter jag drog ut min förra visdomstand.

Nu är det dags att äta lite middag. Har svängt ihop något nytt med fläskfilé, grädde, fond och mangochutney. Hoppas det blir gott!

//

Inga kommentarer: