lördag 20 oktober 2012

Fint på posten

Dagarna verkligen flyger förbi. Inte länge kvar tills jag ska få åka hem till Fina Familjen nu... Det börjar kännas att jag inte träffat dem på väldigt länge. I veckan fick jag ett brev från dem. Fick en nyckelring med ett budskap som är väldigt mycket jag:



Sedan var det nära att jag missade det finaste av allt. Kuvertet var trasigt när det kom och posten hade stoppat allt i en påse, det gjorde att jag bara tog ur nyckelringen och kastade resten. Sen fick jag höra rykten om att Ängeln fått ett brev också och min mor sa att jag minsann också skulle ha fått ett brev. Vilken tur att de sa något! Jag har hört att brevskrivaren själv har undrat om jag inte tyckte om hans brev, men det är ju självklart! Det är nog det finaste brev jag någonsin fått. Du kan ju hälsa honom det Syster (ifall han inte brukar läsa min blogg själv...).


Idag blir det nog tyvärr lite jobb. Har en flippfilm som måste bli klar innan onsdag.

//

Inga kommentarer: