söndag 7 oktober 2012

Grattis min fina!

Idag fyller min alldeles egna sambo år!
Han är ju inte riktigt som jag när det gäller paket och presenter så han är inte riktigt lika brydd om att det ska vara överraskningar och sådant. Så därför har vi diskuterat fram vad han ska få. Det blev biljetter till revyn som spelas på Norrbottensteatern just nu (Aldrig får man vara glad) och biljetter till en show med The Umbilical Brothers på Kulturens Hus. Det är ju så trevligt att göra saker med den mannen, så jag är nöjd med födelsedagspresenterna!

Idag gjorde jag i alla fall iordning frukost åt honom. Vi åt den inte i sängen, men det var också det hans eget val. Jag bakade scones och lade på det mesta vi hade påläggsväg.


Efter denna (sena) frukost drog jag iväg till Storheden. Johan skulle ner till Skellefteå för att gå på konsert med sina föräldrar så jag fick åka ut själv. Hade lite flyt och träffade på David och Vincent på vägen dit, så jag fick lunch-sällskap samt sällskap på vägen hem igen. Inte illa alls.
Storhandlade där ute gjorde jag också. Köpte två nya täcken, två kuddar och madrasskydd. Vi beställde en ny säng för några veckor sedan och jag vill ha allt nytt i den för att allt ska vara fräscht. Så nu är det bara att vänta på sängen som skulle ta sex till åtta veckor att tillverkas och levereras...suck...


Har en idé på ny bloggdesign, men behöver nog sambons hjälp för att förverkliga idén, så det blir nog inte idag. Ska ta och baka bröd istället.

//

Inga kommentarer: