onsdag 24 oktober 2012

Kryper tätt intill och blundar

Hatar dessa små perioder.
Inget är roligt just nu.

Eller, på jobbet idag kände jag mig som en bra lärare, det är ju alltid något.

Och tidigare i veckan var det inte alls så här.

Bläää.


I måndags provade jag Zumba för första gången i alla fall. Tänkte att man måste ge det en chans eftersom alla verkar tycka att det är en helt fantastisk typ av träning. Jag är inte imponerad. En ganska mesig typ av träning skulle jag vilja påstå och ganska enkel dans var det. Kan nog vara så att det beror på vem som leder passet, men det kändes inte riktigt som något för mig.

Ikväll var det kör. Inte så givande med tanke på mitt humör. Sången gick därefter.
Nyss såg jag en liten film på Systers blogg. Den fick tårarna att rinna och den fick mig att inse att om en vecka får jag träffa dem där hemma. Förhoppningsvis har humöret redan blivit bättre innan dess, men annars lär det hjälpa att få pussa på Prinsarna.

Nu tänkte jag testa om det hjälper att krypa tätt tätt intill mig egen prins här hemma.

//

4 kommentarer:

Mamma sa...

Många varma kramar

syster fia sa...

Puss från oss alla i det grå huset. Vi läntar efter dig!

Annika sa...

Skickar värmande styrkekramar

Liv sa...

Men... Kram!