torsdag 27 september 2012

Back in the game

Jorå, nu är jag tillbaka. Söndagen blev feberfri, så jag struntade i att gå till läkaren (sorry Liv). Har hostat lite lite i veckan, men det är nästan borta nu det också. Vem vet vad det var för knasig sjukdom jag hade, men den blev inte långvarig så jag grubblar inte mer på det.

Igår var det Star For Life på Kulturens Hus. En helt fantastisk show! Får du möjlighet att gå och se den (och har råd med de väldigt dyra biljetterna) så gör det! Här i Lule var det slutsålt, hoppas för ungdomarnas skull att det fortsätter så i resten av Sverige.
Vad jag än tycker om organisationen av konserten i övrigt så var det verkligen en show att minnas och eleverna var lyckliga efteråt. Lyckliga elever ger en lycklig lärare.

Denna är tagen på repet. The Moniker spelar och sjunger och eleverna skapar en stjärnhimmel med hjälp av sina telefoner

Ska kolla igenom vilka bilder som kan räddas från den riktiga kameran som jag hade med på konserten. Minneskortet bråkade med mig, plus att jag inte fattar hur man kan få så snygga och osuddiga bilder som Lania på en konsert... Men fler bilder kommer upp på En ton i taget en annan dag.

Idag släpade jag mig till och med till ett Pump-pass. Var inte alls sugen och det gick väl därefter, men jag har tränat idag i alla fall... Bättre än att inte göra det.

//Goodnight sweetheart

3 kommentarer:

Lania sa...

Man drar upp ISO't till max, bländaren till lägsta värdet och slutaren till någonstans där man kan hålla kameran still. Sen är det bara att köra!

jlindbergh sa...

Bra Lania! När jag säger sådär blir hon bara arg.. ;)

Åsa sa...

Hmm, jo för när Lania säger det blir det soooooolklaaaaart. Allt jag kunde läsa var: dra upp ISO til Max fjgyvökhdtbnölgeeyibnll kvjhgy ubk hjc hjgkknjghjvkbf