tisdag 20 mars 2012

Syndast

Det är syndast om mig i vääääärlden!

Försökte mig på ett pass Pump idag. En timme innan tyckte jag att det gjorde mer ont i axeln än vanligt, men då jag känner mig själv och vet att jag gärna tar varje chans jag får att inte träna så gissade jag på att det var inbillning eftersom det inte gjort speciellt ont under dagen. Jag pallrade mig iväg till Inpuls som den duktiga flicka jag är och tyckte att uppvärmningen gick helt ok. Benlåten var ju jobbig, men på det bra och "rätta" sättet. Sen kom bröst-låten och då gick det åt skogen. Det blev bara värre och värre under den låten och jag klarade inte av hela. Smärtan strålade ut i armen. Så när de andra gick vidare till rygg så packade jag ihop mina prylar, kände mig som världens mes och gick därifrån.
På vägen ut försökte jag boka en massagetid i receptionen, men det fanns inga tider den här veckan, så jag får jaga vidare. Vill ju verkligen få ordning på den här NU.

Vet egentligen inte om det är massage jag behöver. Hur ska man veta det? Ont gör det och om jag inte ska tappa alla muskler jag lyckats bygga upp så måste jag ordna det här så jag kan träna igen. Träning är ju inte min favoritsyssla direkt (tvärtom), men ändå. Det gör ju ont när jag inte tränar också, så det är ju inte bara för träningens skull...

Ja, nu fick jag skriva av mig lite. Beklaga mig för världen.

//

Inga kommentarer: