onsdag 28 mars 2012

Grattis till mig!

Varför kan inte alla dagar vara så här?
Blombud till jobbet (underbart stora vita rosor från Johan), blombud hem (ett vårigt arrangemang från familjen) och brevlådan full med paket när man kommer hem. Dessutom har det ramlat in sms från landets alla hörn så man känner sig ju lite extra omtyckt en sådan här dag. Jag gillar det ganska mycket...

 Det här fina paketet låg i ett av postpaketen och innehöll...
 ...det här:
 Det här låg i ett annat av postpaketen och innehöll en fin fin tröja från Jämtland
 Lania påstår att jag är klok, så hon gav mig ett halsband med en klock-uggla på

Av Johans föräldrar fick jag presentkort på massage (tack!) och av Johan himself fick jag förutom rosorna ett presentkort till det här. Det presentkortet gav mig även ont i magen då jag är otroligt tveksam till om jag verkligen är bra nog för att vara med på det där...

//Hap, hap, hap, happy birthday!

Inga kommentarer: