söndag 18 mars 2012

Bara sport

Massor utav sport.
Idag har jag tagit det lugnt och mest kollat på tv. Det har ju varit en fantastisk dag hittills.
Helt underbart att se André vinna både tävlingen och slalomkuppen. Lite extra roligt att se pojkarna från Njutånger (Andrés bandkompisar) stå och heja på där i solen. Tänk er deras spelning idag. Vilket drag!
Just nu sitter jag och tittar på världscup-avslutningen i Falun. Nog för att det är orealistiskt nu, men tänk vilken dag det hade varit om Rickarsson hade vunnit där...
Han går ju bra hittills, så det kanske blir en bra placering i alla fall.

Biljetten till dagens hockeymatch är uthämtad i alla fall. Det blev så till slut. En ynka liten biljett till lilla mig. Eftersom jag bara skulle ha en biljett kunde jag hitta en rätt bra plats, så det ska bli roligt att se idag. Hoppas hoppas hoppas att de spelar bra.

Ska försöka hinna dammsuga innan jag måste röra mig mot Coop Arena. Längdskidåkningen är ju inte allt för spännande.

//

Inga kommentarer: