söndag 25 mars 2012

Smask i Piteå 2012

Igår var det dags för Smask i Piteå. Jag hade ju sådan tur att jag fick åka bil tillsammans med Lulespexarna. Eftersom det går så dåligt med bussar från Pite mitt i natten så var det skönt att få åka bil fram och tillbaka.
Årets Smask var riktigt bra. Snygg produktion och bra bidrag. Självklart har man som gammal räv en del att anmärka på, men eftersom man inte har någon makt över det så får man bita sig i tungan och försöka njuta bara. Eventuella klagomål ventilerar jag med andra rävar och väl i publiken jublar jag halsen av mig vid tonartshöjningar (som resten av publiken var lite dåliga på att göra).
Hur som helst är jag imponerad över att de lyckades få ihop så pass mycket publik och att det var rätt bidrag som vann (händer inte alltid).

Jag önskar bara att jag fick möjlighet att göra ett Smask till. Det är ju helt fantastiskt att jobba med den produktionen. Jag saknar egentligen inte studietiden speciellt mycket. Visst kan jag sakna vännerna, men i övrigt är jag ganska nöjd med hur livet gått vidare. Dock skulle jag mer än gärna jobba med Smask igen.

//

Inga kommentarer: