fredag 24 februari 2012

Livsfarligt?

Imorgon kommer jag befinna mig i Åre. Ska dit för att hälsa på finaste Joel och åka lite skidor är det tänkt. Har sportlov nästa vecka, så det blir en ganska lång vistelse. Tyvärr har ju Stockholm också sportlov, så vi lär ju inte vara ensamma i backen direkt. Trodde aldrig att jag skulle åka till Åre vecka nio, men vad ska man göra när det är då man är ledig?

Imorgon förmiddag kommer vi dock inte åka skidor. Istället ska vi göra något som kan tänkas vara livsfarligt...
Joel har ett gäng kompisar från söder på besök och de har kommit på att vi ska prova Zipline. Jag är ju inte speciellt höjdrädd och jag litar på att sele och lina håller och fungerar som de ska, så den saken oroar inte, men däremot är jag orolig för att det ska krävas något av mig. Jag litar verkligen inte alls på min egen förmåga.
Vi får väl se om jag kommer hem hel...

Bild lånad från www.campare.se

//

3 kommentarer:

Paulina sa...

Ojojoj, det där skulle jag ALDRIG göra!!!!!! Men kul för dej, lycka till! Puss :)

Åsa sa...

Tack! I'm gonna need it ;)

Annika sa...

shit de där låter ju kul, trots att jag är höjdrärr, hur var det?