onsdag 8 februari 2012

Red

Kvällens nöje fick bli färgning av håret. Jag blev sugen när jag var på stan en sväng och nu ligger jag här i soffan och väntar på att håret ska torka lite mer innan jag kan gå och sussa.
Den här gången blev det mörkrött. Körde avfärgning innan för att det skulle synas lite mer, men vet inte om det hjälpte sådär supermycket. Fortfarande mest mörkt med röda skiftningar, men det syns nog att jag gjort något. Känns skönt att ha en ny hårfärg nu när jag håller på att spara ut. Frisyren är inte så rolig, men färgen är ok i alla fall.

I övrigt jobbar jag mest. Har åkt på en förkylning som gjort att jag inte kunnat träna. Förhoppningen är att jag ska kunna gå på pumpen imorgon, men jag vet varken om jag hinner hem eller om jag är frisk nog. I helgen blir det skid-/snowboardåkning och då vill man ju vara frisk.

//

Inga kommentarer: