onsdag 7 december 2011

Dygnet har för få timmar

Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna allt som måste göras. Tidigare hade jag lite planer på att skaffa julklappar i helgen, men jag tror att jag är tvungen att jobba i helgen. Jag ser helt enkelt inte hur jag annars ska hinna. Betygen måste ju sättas. Där har jag inget val. Det finns lite annat man kan strunta i om man inte hinner, men just betygen är inget jag kan vänta med och just nu mår jag lite dåligt över att jag inte känner att jag hinner med allt. Det känns som jag ska bestiga ett berg som är oändligt högt, så högt att man inte kan se toppen och ingen vet riktigt hur högt det är.

Tror det får bli julklappar nästa helg. Då är betygen satta (om inte allt brakar ihop och jag inte hinner och i så fall kommer nog hela skolan jaga mig till Nordpolen).

Ja, ni kanske förstår varför jag inte bloggar så mycket. Det blir helt enkelt inte så roliga inlägg...
Jag hade en dröm om att gå på aerobic ikväll, men vi får se hur det går med den saken.

//

1 kommentar:

Mamma sa...

Stackars Åsa. Puss och kram på dej.