fredag 10 juli 2009

Vänner

Allena här hemma idag. Har varit in till stan och handlat inför vinkvällen med flickorna ikväll. Hade turen att få träffa Liv för en lunch/fika och Patrik för en genomsökning av stan efter en kylbox. Det projektet gick inge vidare, men vi fick ses iaf. Annars har ju Patrik den otroligt dåliga smaken att åka från Stockholm till Hudik för en vecka ungefär precis när jag ska lämna Hudik med omnejd för några dagar i Stockholm... Perfekt. Jag är som sagt glad att jag hann träffa honom eftersom han jobbar ungefär hela tiden, så det var nära att vi inte skulle få se varandra alls.

Här hemma jobbar jag på caperna. Det går framåt, men inte så fort som jag skulle vilja. Har iaf nålat klart paljettyget på Elins. Det ska "bara" sys fast. Har jag riktig tur hinner jag klart hennes idag och kan ta med den till Stockholm imorgon.

Ikväll kommer Joel igen :) Han ville inte åka svintidigt från Backe så han åker därifrån ikväll och sover här, för att sedan åka vidare ner imorgon.

Snart dags för vin med damerna!

//Spelar på min grammofon

Inga kommentarer: