fredag 24 juli 2009

Jag vill gå och sova

Och det ska jag snart få också... Ska bara dra hem lite låtar från servern och blogga lite först :)

Idag har vi varit ute och tittat på festlokalen, dukat iordning lite och varit in till stan för att inhandla lita prylar till festen. Väl hemma igen så ändrade jag min outfit totalt, så de smycken jag köpte passar inte längre. Tur då att jag ska vara rosa på Nolle-p och smyckena är rosa. Ingen större skada skedd. Bara det att jag inte har nåt nagellack som matchar. Hur ska detta sluta??
Kvällen har jag vigt åt caperna. Min och Elins är nästan klara nu. Cristers har jag inte ens börjat med. Ajaj. Men jag fick ju inte tag i guldfärgad tygfärg så jag står lite stilla där. Eller...ja...jag skulle ju kunna nåla och sy fast paljettkanterna, men det är ju så jobbigt och tråkigt att jag drar mig för att börja med det...
Nu den senaste timmen jag jag stått och gjort iordning kött till imorgon. Mamma bjuder oss på fläsfilé. Väldigt snällt av henne, men när jag nu ståptt och svurit över detta kött i nån timme, så är jag inte lika förtjust över det hela. Jajja, nu ligger det i marinad iaf, så det borde bli bra till slut.

I veckan har jag och Maja varit ute på Ön och jobbat på mitt och Johans rum. Allt är klart nu förutom lister och dom skulle pappa ta ut och förhoppningsvis sätta upp nu i helgen. Det var skönt att kunna sova i sitt eget rum för första gången på riktigt. Ska bli ännu skönare när mörkläggningsrullgardinen sitter på plats...

Imorgon kommer Joel, Jonas och Johan. Tveksam på om David kommer, han hade fått problem med barnvakt stackarn. Han som varit så taggad.
Men annars så kommer nog festen i morgon att bli riktigt riktigt rolig.

//Heeeeey hey baby

Inga kommentarer: