onsdag 8 juli 2009

Jag ska måla hela världen lilla mamma

Idag har jag målat och målat och målat och målat och...ja, ni fattar poängen... Har målat från klockan elva till halv nio. Alla ytterväggar är helt klara på den lilla lekstugan och jag har börjat med vindskivor, utskjut och runt fönster. Hann bara med det på en vägg, sen ville jag åka hem för att hinna ta en dusch och låta håret torka innan nattning.

Tänkte ta med Nilas ut till Ön imorgon, men mor hade hört att det skulle regna och blåsa en massa, så vi får se. Ska hålla ett öga på vädret. Men åker jag inte ut imorgon blir det ingen sjöfärd för mig på ganska länge eftersom jag ska träffa tjejjerna på fredag och sen drar jag till Hufvudstaden.

Och vad kommer jag att få göra om jag kommer ut på Ön? Just det...måla...

//Lite solsken varje dag

Inga kommentarer: