tisdag 21 juli 2009

Hemligstämplat

Idag innan jag åker ut till ön låser jag min blogg, så om du gärna vill läsa den nu några veckor framöver så får du kommentera här eller maila. Min mailadress är asalindvall och så är det en gmail.

Igår hade vi en lååååång dag på Ikea. Jag hade ganska roligt eftersom det var till mitt och Johans rum ute på ön som vi handlade, men far och Maja tyckte inte att det var lika roligt där på slutet.
Nu tror jag att jag har det mesta. Saknas några ljuslyktor och så fanns inte pallen vi skulle ha. Men far kom på en bra idé till sängbord som blir billigast möjliga fast förhoppningsvis väldigt snyggt.

Som sagt åker jag ut till ön senare idag. Ska köra mor och far till bussen mitt på dan, sen ska jag vänta tills Freddan kan, så ska vi köra ut min säng. Sen blir det måla av där ute. Och skruva ihop möbler och sånt kul :) Stannar ute några dagar nu. Det enda jag måste in tillbaka för är 100-årsfesten och fix inför den. Inte långt kvar nu!

//So ferry, cross the Mercy

Inga kommentarer: