fredag 14 december 2012

Klänning?

Jag skyller allt på Annika.
Har spenderat eftermiddagen på stan på jakt efter en nyårsklänning.
Johan påstår att jag har tillräckligt många klänningar och att jag borde ta en av dem istället. Men Annika har ju köpt en ny klänning, det blir ju orättvist om hon får men inte jag...
Tyvärr hittar jag ingen klänning. Varken på stan eller på nätet. Den som hittar en som skulle passa mig får gärna hojta till.

I övrigt har det vräkt ner snö hela dagen (tiddelipom). Men inte ett snökaos så långt ögat kan nå... Tänk vilken skillnad några hundra mil kan göra för förmågan att ta hand om snön som kommer.


Så här ser det ut på väg till bussen på morgonen

Snön som vräker ner utanför skolans ingång


/Allt mer ju mer

2 kommentarer:

Lania sa...

Jag har inte köpt ny klänning, men ska ha en som jag köpte i somras och inte använt än... :)

Annika sa...

Man får ALLTID köpa en ny klänning om man känner för det. En kvinnas rättighet helt enkelt, hälsa Johan det från mej ;). Jag har oxå massa klänningar, men inte en sådan som jag har till nyår.