fredag 7 december 2012

Helgens planer?

Sitter och klurar på vad jag ska hitta på imorgon.
Jag skulle vilja åka till Haparanda, men det känns lite tragiskt att åka själv. Johan är upptagen med annat och jag har inte hittat någon annan som vill följa med. Vet inte heller om det skulle vara lika kul att åka dit om man är ensam.
Men om jag ska dit innan jul, så är jag tvungen att åka utan Johan. Han är så upptagen den där karln.
Alternativet är att vara hemma och försöka fylla dagen med annat, vilket riskerar att bli jobb. Julbak hade väl varit ett alternativ, men vi kommer ju inte äta upp det, så det känns lite onödigt.
Johan tycker att jag ska följa med på Yoga på morgonen... Ännu en anledning för Haparanda.

Jag är i alla fall glad att ännu en arbetsvecka är över. Har extrem jobb-panik för tillfället och tycker därför att det är ganska skönt med helg, då jag kan koppla bort jobbet helt. Behöver inte tänka på vad som händer nästa termin.



//

Inga kommentarer: