söndag 9 december 2012

Julton

Idag har körsång stått på schemat. Större delen av dagen har ägnats åt förberedelser inför Julton som gick av stapeln klockan 18 i domkyrkan.
Det var vår kör LAVA:s första uppträdande och det kändes som att det gick bra. Tyvärr lyckades jag med några småmissar på den låt jag sjöng solo på, men jag tror mest att det var vår dirigent, Johan och jag som märkte det. Störande var det likväl.

Veckan som kommer känns tung. Otroligt mycket jobb som ska klaras av. Känner att jag även borde fixa klart med julklappar och sådant (ska det beställas på nätet kan det ju vara bra att göra det i tid), men vi får se hur mycket tid som blir över till sådant. Jobbet måste prioriteras, efter det kommer träning. Hinner jag med mer får jag bestämma vad det blir då.



/Sweet silver bells

1 kommentar:

mamma sa...

Ville vara där också. Puss