onsdag 21 november 2012

Massage

Denna vecka är verkligen hektisk. Jag har något inplanerat nästan varje kväll plus att jag har utvecklingssamtal, rep inför Lucia och omdömen att hinna klart.
Då passade det ju faktiskt helt perfekt att ha en inbokad tid för massage (det visste jag ju inte när jag fick tiden för kanske två månader sedan, men ändå).
Det var verkligen helt underbart och jag ville inte att tiden skulle ta slut. Det är ju så synd att det kostar så väldans mycket! Men fler gånger blir det. Får minska ner på kläder eller något annat oväsentligt.

I övrigt så håller Lule på att bli mörkt. Eller, det är det väl redan. I måndags när jag for till jobbet 7.30 var det en vacker soluppgång över havet. I tisdags när jag åkte samma tid gick det inte att se havet för att det var för mörkt. Det går så otroligt fort så här års.

//

3 kommentarer:

Annika sa...

Härligt med massage, bra att du lyckades boka in det när det var en tung vecka. Det är då det behövs som mest. ;)

Mamma Fia sa...

Tänk, jag skulle kunna "bli med ippån" bara för att få ha ett sådant här: http://www.luxeyard.com/womens/iphone-4-4s-case-multi.html?utm_source=pinterest

Åsa sa...

Det var väldigt väldigt fint...