måndag 5 november 2012

Nytt!

Så härligt att få vara hemma hos familjen i några dagar. Har lekt, badat, byggt lego och bara njutit av att vara hemma hos mor och far.
Nu är jag tillbaka i norr igen hos min kärlek. Det bästa i kråksången är att jag får träffa hela familjen igen till helgen. Då ska vi alla fara till Ängeln och fira hennes födelsedag. Mysigt!

Väl hemma fick jag äntligen bädda i ordning i vår nya säng. Det var verkligen Murphys lag som gjorde att sängen lyckades levereras precis under de två ynka arbetsdagar som jag var bortrest. Den skulle levereras inom sex till åtta veckor efter att vi beställde den och självklart levereras den när jag är borta. Jag blev riktigt besviken efetrsom jag hade sett fram emot att bädda nytt och fint i den nya sängen, men kärleken i mitt liv sov på soffan hela helgen. Vilken karl jag har! Så idag när jag kom hem efter jobbet bäddade jag i nya täcken och kuddar i nytt bäddset och oj vilken underbar känsla det är!
Jag tror nog jag måste borsta tänderna nu och krypa ner i den. Lycka!


//

Inga kommentarer: