tisdag 29 april 2008

Värme

Idag har det varit rejält varmt. Trots att solen har hållit sig undan hela dagen (den kikade fram lite strax efter fem) så har temperaturen varit väldigt behaglig. Jag gick i kortärmad från stan :)
Har hunnit med en hel del idag. Var till gymet och tränade armar i morse, till skolan för att räkna matte, ner på stan för att handla till imorgon, upp till kåren på Smask-möte, balance, hem för att äta sen ner på stan för att lyssna på Annas sångare på Krokodil, sen tog vi en sväng på stan. Det var ju tjejkväll ikväll, så det vimlade av tjejer överallt.
Jag letade främst efter tygskor, men det är tydligen helt plötsligt väldigt ute, för jag hittade inte ett enda par. Jag kanske MÅSTE köpa dom där underbart fina Puma dojjorna till slut :)
På krokodil köpte jag äntligen en palestinasjal! Så nöjd är jag, och så stoor är den. Jag visste att dom var stora, men fullt så stor hade jag inte väntat mig. Inte för att jag klagar... Har även läst på exakt vad den står för, så jag inte går runt och är helt lost. Jag vill inte vara en av dom som bara har fallit för modet, utan jag vill vara en som står för det sjalen står för. Känns bra.

Imorgon är det champagnefrukost. Jag och Marre handlade vindruvor, baguetter och creme bonjour. Mumma! Kvällen vet jag inte riktigt hur den blir. Just nu är jag inte överdrivet sugen på att gå på kåren, så jag kanske far till Lule istället. Ska även vara med i PiteFM imorgon någon gång mellan 12 och 13. Så har du/ni radio på när ni jobbar kan ni ju dra igång datorn och gå in på pitefm.se och höra mig göra reklam för Stil.

//We'll put on the day, and we'll wear it til' the night comes

Inga kommentarer: