onsdag 23 april 2008

Nystart

Härligt härligt med en ny fräsch blogg. Inte för att det var något större fel på den förra (lindvall.blogs.se), men det kändes som att det var dags att flytta till ett ställe där jag kunde göra bloggen lite mer personlig. Dock klarar jag inte allt sånt själv, så min kära fästman fick hjälpa mig. Puss på dig!

Idag har jag varit i gymet för första gången på jag vet inte hur länge. Med Smask och skidresor som har avlöst varandra, så har det inte funnits mycket tid över till gymet, men nu ska vi väl lyckas med lite krafttag innan sommaren tror jag väl. Man måste ju fixa beach-looken.
Sen har jag fixat lite inför helgens phösar-utbildning, övat på sångläxa, varit på sånglektion och Smask-möte och när jag väl kom hem igen och skulle gå och handla lite mjölk, så fastnade jag vid grillplatsen där Erik hade en "Inte min födelsedags fest" med tårta och snittar. Blev kvar lite för länge, så mina tår och fingrar hann frysa till ordentligt. Men jag lyckades ta mig iväg till konsum innan dom stängde, och sen vara det bara att skynda sig hem för att tina upp.

Nu har jag läst lite om genus och anonymitet på nätet inför tentan på måndag. Måste verkligen ta tag i att plugga för den nu. Men imorgon på dagen ska jag nog plugga matte med Stina. Det behövs ju också kan man lugnt påstå.

Tillbaka till soffan alltså.

//Signing off

Inga kommentarer: