onsdag 28 oktober 2015

Poppis loppis

I helgen var det Arcus Fyndmarknad igen. En enorm loppis som är varje vår och varje höst. Den här gången åkte jag dit med en plan. Jag har bra koll på vad Manfred behöver i nästa storlek och det är väl i princip bara pyjamasar. Sen ville jag även titta efter barnböcker och billiga pocket till mig själv. Tyvärr var det väldigt ont om pyjamasar i 86/92. Jag hittade bara en enda. Hittade dock lite böcker till både mig och Manfred, så jag är väl ändå nöjd med fyndandet. Däremot lessnade både Johan och Manfred ganska snabbt, så jag skickade ut dem i skogen utanför. Nästa gång åker jag nog hellre själv så man kan gå i lugn och ro.


Det finns lite att titta igenom

Skogsmulle



Efter Arcus for vi ner till Skellefte för på söndagen skulle vi på en jazzkonsert för barn. Manfred fick biljetterna av sin famor och farfar i ettårspresent.

Förtrollad liten kille


Efteråt lite lek med löv



//

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Vilken härlig blick på sista bilden!