tisdag 13 oktober 2015

Familjehelg

Vilken härlig helg vi hade! I torsdags kväll kom mamma, pappa, Maja, Joakim, Nilas och Joar upp och på fredagen efter jag jobbat halvdag for vi till Leos Lekland för att leka av oss. Underbart att få se Manfred lysa upp i rutschkanorna och att få leka och busa med systersönerna. Fin fint!
Efteråt for vi förbi flygplatsen och hämtade Annsofi som kom med flyget från Stockholm och senare på kvällen kom Joel upp från Umeå. Hela gänget samlat!
På lördagen hade vi bjudit in till ett- och 35-årskalas så då kom Johans mamma och pappa samt Annika, Björn och Albert också. Fullt hus och det blev till och med trångt vid vårt enorma köksbord. Maja hade bakat en makalös tårta (bilder kommer i ett annat inlägg) och lillgossen fick otroligt många och fina presenter. Direkt efter kalaset drog jag, pappa, Joel, Annsofi, Nilas och Joar på hockey. Det var en överraskning för pappa och pojkarna som jag inte berättade förrän på fredag kväll. Det var väldigt uppskattat, framförallt av pappa, hockeytokig som han är. Matchen var väl kanske ingen höjdare men den var målrik och Luleå vann. Hur som helst så var det en mycket lyckad dag.
På söndagen for vi ner till Skellefte och hälsade på Johans föräldrar. Jag passade på att njuta av barnvaktsmöjligheten så jag låg mest i soffan och slösurfade. Skönt sätt att ta igen sig på.


Lite bilder från Leos:








Tittar på när de stora grabbarna spelar tv-spel



Och avslutningen blir några bilder på de vackra höstplanteringarna jag gjort i fönsterlådorna





//

1 kommentar:

annika sa...

Mysiga familjedagar :)