söndag 25 januari 2015

Familjehelg

Den här helgen har vi verkligen fått spendera tid tillsammans som familj plus att vi träffat en massa vänner. Det är ju bland det bästa som finns! Igår gick vi först på stan och småshoppade (tanken är att jag ska sy dregglisar och nappband), vi tog en promenad på isvägen inne i stan, vi fick besök över en fika och besök över middag. Idag for vi istället iväg och fikade hos vänner och åt middag hos andra vänner. Känns som att jag har laddat depåerna och är redo för en ny vecka ifall den inte blir lika social.

Vad gäller sovningen så funkar det bra för Manfred att sova i spjälsängen. Han sover där så länge jag orkar lägga tillbaka honom efter han ammat på natten. Ibland somnar vi båda ifrån amningen och jag vaknar till någon timme senare och känner då att det inte är någon idé att lyfta över honom utan låter istället honom ligga kvar. Ibland är han så pass orolig att det känns bäst att ha honom när för att kunna vyssa.

Isvägspromenad i snövädret

Lånade en spark i Norra Hamn och provade om det gick att kombinera med vagnen. Ingen hit kan jag meddela.

Dagens middagssällskap

Sunkig bild, men söt pojke (och far och son matchar!)


//

Inga kommentarer: